HACKYOURBRAIN.PL
Regulamin korzystania z serwisu hackyourbrain.pl
1. INFORMACJE OGÓLNE, DEFINICJE
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu internetowego prowadzonego przez prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą HYB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdańsku 80-176, przy ul. Przytulnej 40/28; NIP: 5223187825, REGON: 386735099, tel. 695464705, e-mail: sklep@hackyourbrain.pl oraz korzystania z dostępnych w nim Produktów i Usług.
- Użyte w niniejszym regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
a) Klient/Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, składająca Zamówienia i dokonująca zakupu Produktów lub Usług w Serwisie;
b) Konsument – Klient jako osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową albo osoba fizyczna zawierająca Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, która nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
c) Polityka prywatności – dokument Sprzedawcy traktujący o prawach i obowiązkach Klientów oraz o procesach zachodzących w związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę oraz o wykorzystywaniu plików „cookies”. Polityka prywatności dostępna jest pod adresem: https://hackyourbrain.pl/polityka-prywatnosci/;
d) Produkt – dostępne w Serwisie produkty elektroniczne (treści cyfrowe), takie jak dostęp do szkoleń online, e-booki i inne;
e) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://hackyourbrain.pl/regulamin/;
f) Rękojmia – odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Klienta niebędącego jedocześnie Konsumentem, z tytułu wady fizycznej lub prawnej Produktu lub Usługi wyrażona w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny;
g) Rękojmia konsumencka – odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Konsumenta, z tytułu niezgodności Produktu lub Usługi z Umową wyrażona w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
h) Treści – informacje przekazywane przez Klienta w ramach udostępnionych przez Sprzedawcę usług pośrednich w rozumieniu DSA np. opinie o zakupionych towarach pod towarami lub w mediach społecznościowych Sprzedawcy.
i) Serwis – serwis internetowy dostępny pod adresem https://hackyourbrain.pl/, za pośrednictwem którego Klient składa Zamówienia na zakup Produktów oraz Usług
z wykorzystaniem, którego otrzymuje dostęp do Produktów;
j) Umowa – umowa o dostarczenie Produktu (treści cyfrowej), Usługi lub pakietu Produktów i Usług zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem z wykorzystaniem funkcjonalności Serwisu;
k) Usługa – dostępna w Serwisie usługa konsultacji przeprowadzana zdalnie z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej;
l) Sprzedawca/Operator Serwisu – HYB Spółka z ograniczoną odpowiedzialności z siedzibą w Gdańsku 80-176, przy ul. Przytulnej 40/28; NIP: 5223187825, REGON: 386735099, prowadzący sprzedaż za pośrednictwem Serwisu;
m) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające do zawarcia Umowy, stanowiące ofertę zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj i ilość Produktu lub Usług.
2. KORZYSTANIE Z SERWISU
- W ramach Serwisu Operator Serwisu umożliwia korzystanie z Serwisu oraz usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, w tym w szczególności dokonania Zamówienia i nabycia Produktów i Usług oraz zapoznania się z Treściami oraz dodania Treści.
- W celu złożenia Zamówienia na stronie internetowej Serwisu należy dokonać wyboru Produktów lub Usług, podejmując kolejne czynności techniczne na podstawie wyświetlanych Klientowi komunikatów i informacji zawartych na stronie internetowej Serwisu.
- Klient w celu zakupu Produktów lub Usług zbiera je do tzw. koszyka. Koszyk to element Serwisu, gdzie Klient przenosi Produkty i Usługi, które zamierza zakupić. Klient w każdej chwili może obejrzeć zawartość koszyka, dodać bądź usunąć Produkty, lub UsługI, a także od razu przejść do procesu złożenia Zamówienia.
- W toku procesu Zamawiania Klient precyzuje szczegóły Zamówienia takie jak: dane do faktury, adres e-mail do wysyłki Produktu, sposób płatności i inne.
- Klient w toku procesu Zamówienia może dokonać rejestracji. Rejestracja może być niezbędna do późniejszego korzystania z Produktów dostępnych bezpośrednio w Serwisie.
- Rejestracja Klienta w Serwisie umożliwia zapamiętanie w bazie danych Serwisu danych osobowych Klienta oraz historii jego Zamówień, a także umożliwia dostęp do Produktów elektronicznych.
- Podczas rejestracji Klient zobowiązany jest podać unikalne i znane tylko sobie hasło. Proces rejestracji oraz składania Zamówień jest szyfrowany odpowiednim protokołem.
- Klient jest odpowiedzialny za nieudostępnianie swojego hasła osobom trzecim oraz ponosi wszelkie ewentualne konsekwencje finansowe i prawne takiego udostępnienia.
- Operator Serwisu zapewnia możliwość usunięcia Treści przez Użytkownika wyłącznie po kontakcie z Operatorem Serwisu.
3. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA
- Zamówienia na Produkty i Usługi przyjmowane są wyłącznie drogą elektroniczną poprzez złożenie Zamówienia z wykorzystaniem serwisu internetowego Serwisu bądź poprzez wiadomość e-mail.
- Warunkiem niezbędnym do złożenia Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza Zamówienia. Zamówienie z błędnie wypełnionym formularzem może nie zostać zrealizowane.
- Wypełniając formularz, Klient ma obowiązek podania prawidłowych danych osobowych, adresu e-mail, telefonu kontaktowego, danych do faktury VAT, adresu zamieszkania oraz adresu e-mail do wysyłki Produktu.
- Podany adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego mogą zostać wykorzystane jedynie do kontaktu w procesie realizacji zamówienia, chyba że Klient wyrazi zgodę na kontakt w innych celach (np. newsletter).
- Kupujący przed akceptacją Zamówienia zostanie poinformowany o:
1. głównych cechach Produktu,
2. łącznej cenie lub wynagrodzeniu za Produkt wraz z podatkami, a także o ewentualnych opłatach za dostarczenie Produktu oraz o innych kosztach,
3. możliwości odstąpienia od umowy. - Klient wyraża wolę zawarcia Umowy poprzez naciśnięcie przycisku „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub równoważnego.
- Złożenie Zamówienia nie jest równoważne z zawarciem Umowy, lecz stanowi złożenie oferty zawarcia takiej Umowy.
- Umowa zostaje zawarta w chwili przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, o czym Klient jest informowany poprzez wiadomość e-mail potwierdzającą dokonanie zakupu.
- Realizacja Umowy rozpoczyna się w chwili zaksięgowania przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy bądź przez innego operatora płatności.
- Do zawarcia Umowy dojdzie również na wypadek udostępnienia Klientowi przez Sprzedawcę treści cyfrowych w zamian za przekazanie danych osobowych Klienta (najczęściej poprzez zapis na newsletter) na poczet wskazanego uprzednio celu przetwarzania. Umowę tego typu uważa się za zawartą z chwilą udostępnienia danych. W takiej sytuacji postanowienia Regulaminu będą mieć analogiczne zastosowanie jak do Umowy, w której zapłata za Produkt następuje w pieniądzu. Na wypadek gdyby Klient chciał nabyć treść cyfrową, lecz nie życzył sobie udostępnienia danych osobowych w zamian za treści cyfrowe, Sprzedawca zaprasza do kontaktu bezpośredniego w celu ustalenia ceny.
4. CENY, PŁATNOŚCI I DOSTAWA
- Wszystkie ceny Produktów i Usług podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym Produkcie lub Usłudze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w Serwisie, wprowadzania nowych Produktów i Usług do Serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Serwisu, stosowania unikalnych kodów promocyjnych dostępnych poza Serwisem. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny Produktów i Usług w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny lub akcji promocyjnych. Cena podana przy każdym Produkcie lub Usłudze jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
- Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona może być ograniczona liczba Produktów. Realizacja Zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te Produkty.
- Do każdego zakupu dokonanego przez Klienta dołączany jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT przesyłany drogą elektroniczną. Na żądanie Klienta dowód zakupu zostanie doręczony w wersji papierowej.
- Klient może dokonać płatności kartą płatniczą Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro lub przelewem poprzez elektroniczny system płatności.
- Płatności w zakresie przelewów online są obsługiwane przez Integratora Płatności PAYNOW dla firm w ramach bankowości detalicznej mBanku S A. z siedzibą w Warszawie, przy ul.Prosta 18, kod pocztowy: 00-850, KRS: 0000025237.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, KRS: 0000320590, NIP: 585-13-51-185, REGON: 191781561.
- Zamówienia realizowane są po otrzymaniu płatności poprzez wysyłkę Produktu lub instrukcji skorzystania z Produktu lub Usługi w wiadomości e-mail. Wysyłka następuje niezwłocznie po otrzymaniu płatności, do 24 godzin od chwili otrzymania płatności.
- Dostawa Produktów jest darmowa.
- Sprzedawca w sytuacji stosowania obniżek cen zobowiązuje się wskazywać obok obniżonej ceny danego Produktu także jego najniższą cenę obowiązującą w okresie ostatnich 30 dni przed dniem wprowadzenia obniżki.
- Klient zobowiązany jest do skorzystania z zamówionych Usług w ciągu 3 miesięcy od momentu ich opłacenia. W przypadku przekroczenia tego terminu, aby skorzystać z Usług, Klient zobowiązany jest do wniesienia opłaty dodatkowej 250 zł brutto z uwagi na poniesione przez Sprzedawcę koszty związane z rezerwacją czasu na świadczenia Usługi.
- W przypadku jeśli w zakresie świadczenia Usługi przewidziane jest skorzystanie z konsultacji podmiotów trzecich, w przypadku niestawiennictwa na umówiony termin konsultacji, termin ten przepada, a ewentualny zwrot wynagrodzenia za Usługę podlega odpowiedniemu zmniejszeniu o koszt konsultacji.
- W przypadku chęci anulowania konsultacji podmiotu trzeciego przed terminem umówionej konsultacji Klient jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy, kierując wiadomość na adres sklep@hackyourbrain.pl. Sprzedawca dokona zwrotu wartości konsultacji pomniejszonej z uwagi na poniesione koszty rezerwacji terminu konsultacji:
a) o 30% jeśli rezygnacja nastąpi na więcej niż 7 dni przed umówionym terminem konsultacji,
b) o 50% jeśli rezygnacja nastąpi na mniej niż 7, ale więcej niż 3 dni przed umówionym terminem konsultacji,
c) o 80% jeśli rezygnacja nastąpi na mniej niż 72 godziny przed umówionym terminem konsultacji.
5. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY/ROZWIĄZANIE UMOWY
- Konsument może zrezygnować w drodze odstąpienia od Umowy z produktu lub usługi zakupionych w Serwisie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres siedziby Serwisu lub na adres e-mail podany w Regulaminie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowa jest uważana za niezawartą.
- Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny i kosztów uiszczonych przez Klienta.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Wszelkie zwroty należności będą regulowane przez Sprzedawcę nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pomocą takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraził zgodę na inny sposób zwrotu. Zwrot należności nie jest związany z dodatkowymi kosztami.
- W przypadku kiedy Klient nabył pakiet składający się z Usługi i Produktu, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od zarówno Usługi lub Produktu, albo od wyłącznie Usługi jeśli Produkt został dostarczony zgodnie z ust.7 poniżej.
- Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi:
1. wobec Umów o świadczenie Usług jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, przed upływem okresu na odstąpienie;
2. wobec Umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, przed upływem okresu na odstąpienie. - Klient jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie. Klient informuje Operatora Serwisu o rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, przesyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail Operatora Serwisu: sklep@hackyourbrain.pl.
- Operator Serwisu jest uprawniony do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z ważnych przyczyn, z zachowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia. O rozwiązaniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną Operator Serwisu poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, podanej przez Klienta podczas zawierania wypowiadanej umowy.
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Produktu zgodnego z Umową.
- Jeżeli otrzymany Produkt w chwili dostarczenia jest niezgodny z Umową tj. sprzeczny z treścią udzielonej Rękojmi konsumenckiej, Konsument może skorzystać z praw przysługujących mu w ramach Rękojmi konsumenckiej.
- Rękojmia konsumencka udzielona jest na okres dwóch lat od daty doręczenia Produktu.
- W przypadku, gdy Umowa przewiduje dostarczanie Produktu w sposób ciągły, musi on pozostawać zgodny z Umową przez oznaczony w Umowie czas jego dostarczania.
- W celu skorzystania z Rękojmi konsumenckiej należy złożyć wniosek określający charakter niezgodności z Umową oraz zawierającą żądanie.
- Konsument może:
1. żądać doprowadzenia Produktu do jego zgodności z Umową;
2. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
1. doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów;
2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową zgodnie z pkt 1;
3. brak zgodności Produktu z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z Umową;
4. brak zgodności Produktu z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środka ochrony określonego w pkt 1;
5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. - Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od pisma z wnioskiem.
- O wyniku wniosku w zakresie rękojmi Konsument zostanie poinformowany w taki sam sposób, w jaki przesłał wniosek.
- Rękojmia na Produkty wobec Klientów, niebędących Konsumentami zostaje wyłączona, a w przypadku niedopuszczalności wyłączenia zostaje ograniczona w najszerszym prawnie dopuszczalnym zakresie.
- Operator Serwisu podejmuje uzasadnione starania, aby zapewnić aktualność, dokładność i nieprzerwaną dostępność zawartości Serwisu, jednak nie ponosi odpowiedzialności za żadne konsekwencje wynikające z tego, że zawartość jest nieaktualna, niedokładna lub niedostępna w dowolnym momencie, w tym konsekwencje wynikające z polegania na takiej zawartości.
- Operator Serwisu dokłada wszelkich starań, aby Serwis był wolny od złośliwego oprogramowania, jednak Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za skutki korzystania z Serwisu dla systemu komputerowego lub systemu mobilnego Użytkownika, w tym infrastruktury technicznej i danych.
- Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za prawne, finansowe lub jakiekolwiek inne konsekwencje wykorzystania przez Użytkownika informacji zawartych w Serwisie. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty poniesione przez Użytkownika lub osoby trzecie związane w jakikolwiek sposób z wykorzystaniem tych informacji, w tym w celu podjęcia decyzji w indywidualnej sprawie. Użytkownika korzysta z Serwisu i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu na własne ryzyko.
- Serwis może zawierać linki do stron internetowych należących do podmiotów trzecich. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie tych stron, w szczególności za dostępność treści zawartych na tych stronach.
- W stosunku do osób nie będących konsumentami lub osobami na podstawie przepisów prawa traktowanych jak konsumenci, wyłączona jest rękojmia Operatora Serwisu związana z wadami Produktów oraz Usług.
- Operator Serwisu w każdej chwili może weryfikować Treści Użytkownika zamieszczane przez Użytkowników. Operator Serwisu przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Jednocześnie Operator Serwisu zastrzega, że nie ma obowiązku uprzedniego kontrolowania Treści Użytkowników zamieszczanych przez Użytkowników, w szczególności poprzez kontrolę prewencyjną (np. w ramach uprzedniego zatwierdzania Treści Użytkowników dodawanych przez Użytkowników) lub w jakiejkolwiek innej formie sprawdzania Treści Użytkowników.
- W razie wykrycia niezgodności Treści Użytkownika z Regulaminem, Treść Użytkownika może zostać zablokowana i stać się niewidoczna dla innych Użytkowników Serwisu, a w przypadku rażącego naruszenia Regulaminu — usunięta z Serwisu.
- W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika Operator Serwisu niezwłocznie powiadamia o tym Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podlegające zablokowaniu lub usunięciu, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
- W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika jako niezgodnych z Regulaminem Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, może złożyć odwołanie.
- Operator Serwisu zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Operator Serwisu
- Dla uniknięcia wątpliwości, Operator Serwisu podkreśla, że:
a) zamieszczone w Serwisie Treści nie stanowią żadnej formy porady, w szczególności porady prawnej ani rekomendacji;
b) Produkty i Usługi dostępne za pośrednictwem Serwisu mają charakter szkoleniowy oraz poglądowy i nie stanowią gotowych dokumentów przeznaczonych do wykorzystania jako dokument prawny. Operator Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za szkody Klienta wynikające ze skorzystania z Produktów lub Usług.
7. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG
- Podczas składania Zamówienia na Usługę, Klient wybiera tematykę konsultacji zgodnie z ofertą Sprzedawcy oraz podaje wybiera termin jej przeprowadzenia. W toku składania Zamówienia informowany jest o przedziale czasowym, w jakim Usługa zostanie zrealizowana.
- Dokładny termin realizacji Usługi ustalany jest z wykorzystaniem wiadomości e-mail. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany terminu konsultacji. Przed terminem konsultacji Sprzedawca dostarczy Klientowi wszelkie materiały dodatkowego wchodzące w zakres Usługi.
- W celu przeprowadzenia konsultacji Klient powinien dostarczyć materiały potrzebne do przeprowadzenia konsultacji.
- Konsultacja odbywa się z wykorzystaniem innych narzędzi do komunikacji elektronicznej w formie video, telefonicznie bądź poprzez odpowiedź na wiadomość e-mail. W przypadku spóźnienia Klienta na konsultację, czas konsultacji nie ulega przedłużeniu, a niewykorzystany czas nie podlega refundacji.
- Czas trwania jednej konsultacji wynosi do jednej godziny. Jeżeli konsultacja ulega przedłużeniu, Klient zostanie o tym poinformowany i zobowiązany jest do dokonania opłaty uzupełniającej.
- Skorzystanie z wykupionej Usługi możliwe jest w ciągu 3 miesięcy od dnia zapłaty, chyba że w treści oferty wskazano inaczej, z uwzględnieniem postanowień art. 4 ust. 10 Regulaminu. Po upływie tego okresu wynagrodzenie za Usługę zostanie zwrócone na żądanie Klienta.
- Sprzedawca dopuszcza sprzedaż Produktów i Usług w formie pakietu Produktów i Usług. Wówczas postanowienia Regulaminu stosuje się odpowiednio w zależności od charakteru świadczenia.
8. WYMAGANIA TECHNICZNE, FUNKCJONALNOŚĆ I INTEROPERACYJNOŚĆ TREŚCI CYFROWYCH, ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługę drogą elektroniczną polegającą na umożliwieniu zawarcia umowy o dostarczenie Produktów elektronicznych oraz fizycznych, oraz korzystania z Produktów.
- Do zawarcia Umowy oraz do korzystania z Produktów konieczne jest posiadanie konta Serwisie.
- Świadczenie usługi dostępu do funkcjonalności Serwisu następuje nieodpłatnie. Nabycie Produktów i Usług dostępnych w Serwisie następuje odpłatnie.
- Do złożenia zamówienia i skorzystania z funkcjonalności Serwisu, a także do skorzystania z Produktów elektronicznych, konieczne jest:
a) posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (do dokonywania zakupów w Serwisie),
b) przeglądarka internetowa uwzględniająca bieżące aktualizacje z włączoną obsługą języka JavaScript,
c) włączona obsługa cookies w przeglądarce,
d) dostęp do Internetu,
e) zainstalowanie aplikacji umożliwiających odczytywanie plików PDF,
f) możliwość odtwarzania materiałów wideo (do korzystania z niektórych Produktów elektronicznych).
9. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies opisane są w Polityce prywatności.
10. REKLAMACJE
- Użytkownik ma możliwość wniesienia reklamacji dotyczącej funkcjonowania Serwisu lub korzystania z Produktów. Reklamację należy przesłać na adres e-mail Operatora Serwisu: sklep@hackyourbrain.pl
- Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane identyfikacyjne Użytkownika oraz dokładny opis okoliczności i nieprawidłowości będących przyczyną reklamacji.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie pozwolą Operatorowi Serwisu na rozpoznanie reklamacji, Operator Serwisu zwróci się do Użytkownika o wyjaśnienie wątpliwości lub o udzielenie dodatkowych informacji drogą elektroniczną, jeżeli będzie to konieczne do rozpoznania reklamacji przez Operatora Serwisu, wskazując dokładnie takie wątpliwości lub wymagane informacje. Jeżeli pomimo tego Użytkownik nie prześle wymaganych danych, Operator Serwisu może pozostawić reklamację bez rozpatrzenia.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest drogą elektroniczną na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
- W przypadku, gdy Treści Użytkownika, które zostały zamieszczone przez Użytkownika w Serwisie, mogą naruszać Regulamin, inny Użytkownik lub osoba trzecia może zgłosić takie treści Użytkownika w celu ich weryfikacji przez Operatora Serwisu. Zgłoszenie naruszenia może nastąpić:
a) drogą e-mailową, na adres sklep@hackyourbrain.pl,
b) poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w Serwisie. - Zgłoszenie musi zawierać wszystkie elementy wymagane na mocy aktu o usługach cyfrowych (DSA), takie jak:
a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem,
b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację treści Użytkownika, stosownie do rodzaju treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu,
c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE,
d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne. - Po otrzymaniu zgłoszenia, Operator Serwisu niezwłocznie potwierdza zgłaszającemu otrzymanie zgłoszenia — drogą elektroniczną, na podany adres elektroniczny. W przypadku, gdy zgłoszenie jest niepełne lub zawiera inne błędy, Operator Serwisu może zwrócić się do zgłaszającego z prośbą o uzupełnienie lub poprawienie zgłoszenia. Jeżeli zgłaszający nie dokona uzupełnienia lub poprawienia zgłoszenia najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wezwania przez Operatora Serwisu, zgłoszenie pozostawia się bez rozpoznania.
- Weryfikacja treści Użytkownika przez Operatora Serwisu nastąpi najpóźniej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia otrzymania kompletnego i prawidłowego zgłoszenia. Operator Serwisu przeprowadza weryfikację w sposób niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności. Operator Serwisu w celu weryfikacji treści Użytkownika może zażądać od zgłaszającego dodatkowych informacji lub dokumentów, np. potwierdzających posiadanie praw, które weryfikowane treści Użytkownika potencjalnie naruszają.
- W trakcie dokonywania weryfikacji Operator Serwisu jest uprawniony do zablokowania treści Użytkownika w taki sposób, aby stały się niewidoczne dla innych Użytkowników.
- Po dokonaniu weryfikacji Operator Serwisu może trwale zablokować lub usunąć Treści Użytkownika jako naruszające Regulamin albo uznać, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu. Jeżeli Treści Użytkownika zostały wcześniej zablokowane, a po weryfikacji okazało się, że Treści Użytkownika nie naruszają Regulaminu, Operator Serwisu niezwłocznie przywraca Treści Użytkownika oraz powiadamia o tym zgłaszającego, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
- W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika Operator Serwisu niezwłocznie powiadamia o tym zarówno zgłaszającego, jak i Użytkownika, który zamieścił Treści Użytkownika podlegające zablokowaniu lub usunięciu, podając uzasadnienie dla swojej decyzji.
- W przypadku zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika jako niezgodnych z Regulaminem lub odmowy zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika Użytkownik, który zamieścił te Treści Użytkownika, lub zgłaszający mogą złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Regulaminie
- Operator Serwisu zapewnia, że wszelkie odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zablokowania lub usunięcia Treści Użytkownika będzie odpowiadał Operator Serwisu.
11. NIEDOPUSZCZALNE DZIAŁANIA UŻYTKOWNIKÓW
- Użytkownicy są uprawnieni do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, w granicach prawa i przyzwoitości publicznej oraz z poszanowaniem praw i własności innych osób. W szczególności Użytkownicy zobowiązują się:
a) nie podejmować działań, które mogłyby zakłócić prawidłowe działanie Serwisu, w tym nie ingerować w zawartość i funkcjonalności Serwisu ani w elementy informatyczne Serwisu,
b) niepodejmowania działań nieetycznych lub niezgodnych z prawem;
c) powstrzymania się od działania w złej wierze, nadużywania, funkcjonalności Serwisu, wykorzystywania Serwisu i usług świadczonych za jego pośrednictwem niezgodnie z jego przeznaczeniem i niezgodnie z Regulaminem. - Zabrania się agregowania i przetwarzania danych oraz innych informacji dostępnych w Serwisie w celu ich dalszego wykorzystywania w ramach jakichkolwiek działań poza wynikającymi z celu funkcjonalności Serwisu oraz dopuszczalnych w ramach postanowień Regulaminu, a także ich dalszego udostępniania w ramach innych serwisów internetowych.
- Zabrania się dokonywania ekstrakcji danych oraz informacji dostępnych w Serwisie, w szczególności z użyciem botów i innych narzędzi informatycznych lub programistycznych.
- W przypadku poważnego naruszenia prawa z wykorzystaniem Serwisu, jak również poważnego lub powtarzającego się naruszenia Regulaminu, Operator Serwisu może w trybie natychmiastowym, z zachowaniem zasad proporcjonalności i poszanowania swobody obrotu, zawiesić lub zablokować Użytkownikowi możliwość korzystania z określonych funkcjonalności Serwisu oraz zawiesić lub rozwiązać umowę łączącą Operatora Serwisu z Klientem.
- Jeżeli Użytkownik zamierza zamieścić jakiekolwiek Treści Użytkownika w Serwisie, jest zobowiązany zredagować Treść Użytkownika zgodnie z regułami języka polskiego, w sposób wyważony i merytoryczny.
- Użytkownik nie może zamieszczać Treści Użytkownika, które stanowią nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA) lub w inny sposób są niezgodne z Regulaminem lub dobrymi obyczajami, co oznacza, że nie można zamieszczać Treści Użytkownika, które:
1) są niezgodne z tematyką danego modułu tematycznego lub grupy
zainteresowań — wypowiedzi powinny być związane z treściami pojawiającymi się w ramach Serwisu,
2) powielają treści, które pojawiały się wcześniej w Serwisie w ramach danego modułu tematycznego lub grupy zainteresowań. Przed zamieszczeniem nowej treści Użytkownik jest zobowiązany upewnić się, że podobna treść nie została zamieszczona wcześniej,
3) dotyczą spraw technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu – sprawy techniczne powinny być zgłaszane przez Użytkowników elektronicznie na adres e-mail sklep@hackyourbrain.pl.
4) zawierają linki lub inne treści o charakterze spamu,
5) służą prowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Operatora Serwisu, np. promowaniu konkurencyjnych serwisów internetowych,
6) służą prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych, w szczególności poprzez zamieszczanie reklam, sprzedaż oraz promowanie produktów, usług, projektów, zbiórek,
7) służą prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. próbom oszustwa i wyłudzania środków finansowych od innych Użytkowników,
8) nawołują do przemocy wobec jakichkolwiek istot żywych, w tym zwierząt, lub pochwalają taką przemoc,
9) propagują jakikolwiek faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa,
10) nawołują do nienawiści na tle różnic płciowych, seksualnych,
narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość, lub pochwalają taką nienawiść,
11) znieważają grupę ludności albo poszczególne osoby z powodu jej
przynależności płciowej, seksualnej, narodowej, etnicznej, rasowej, wyznaniowej albo z powodu jej bezwyznaniowości,
12) zawierają treści o charakterze szowinistycznym lub mizoginistycznym, jak również noszące znamiona dyskryminacji płciowej,
13) zniesławiają lub znieważają jakąkolwiek osobę trzecią,
14) naruszają dobra osobiste jakiejkolwiek osoby trzeciej,
15) naruszają prawa autorskie jakiejkolwiek osoby trzeciej,
16) zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym,
17) nawołują do zachowań niebezpiecznych lub pochwalają takie zachowania,
18) obrażają uczucia religijne,
19) mogą wywoływać dyskomfort innych Użytkowników, w szczególności poprzez brak empatii lub szacunku innych Użytkowników,
20) naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobry obyczaje w inny sposób niż określony w pkt 1 – 19. - Jeżeli Użytkownik korzysta z Serwisu niezgodnie z Regulaminem, zamieszczając jakiekolwiek Treści Użytkownika sprzeczne z Regulaminem, Operator Serwisu może:
a) dokonać blokady konta Użytkownika lub
b) trwale usunąć konto Użytkownika lub
c) zawiesić Użytkownikowi korzystanie z określonych funkcjonalności Serwisu lub
d) trwale uniemożliwić Użytkownikowi korzystanie z określonych funkcjonalności Serwisu. - Wybór środka zależy od okoliczności sprawy oraz wagi naruszenia, jakiego dopuścił się Użytkownik podczas korzystania z Serwisu. Działania te pozostają niezależne od innych działań, jakie może podjąć Operator Serwisu w stosunku do Treści Użytkownika, takich jak zablokowanie dostępu lub trwałe usunięcie Treści Użytkownika.
- Przy wyborze środka Operator Serwisu działa z należytą starannością,
w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron. - Blokada konta Użytkownika lub zawieszenie korzystania z określonych funkcjonalności Serwisu może nastąpić na okres od 1 do 14 dni. Po upływie przewidzianego okresu Operator Serwisu zdejmuje blokadę konta Użytkownika lub przywraca dostęp do funkcjonalności Serwisu, które pozostawały zawieszone.
- W przypadku zastosowania środka, Użytkownik, wobec którego środek został zastosowany, może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w Regulaminie.
- Operator Serwisu zapewnia, że wszelkie odwołania dotyczące zastosowania środka nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany — za weryfikację zasadności zastosowania danego środka będzie odpowiadał Operator Serwisu.
12. PRAWA AUTORSKIE
- Sprzedawca wskazuje, że wszelkie Produkty dostępne w Serwisie chronione są prawem autorskim.
- Zabronione jest kopiowanie Produktów i utrwalanie ich w jakiejkolwiek innej formie, dalsze rozpowszechnianie oraz publiczne udostępnianie treści dostępnych w Serwisie, z wyłączeniem dokonywania powyższego w ramach dozwolonego prawem tzw. prawa cytatu.
- Wszelkie dalsze rozpowszechnianie treści Produktów bez zgody ich twórcy stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością cywilną i karną.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób wykorzystania zdobytej wiedzy dostępnej w Produktach oraz nie udziela on jakichkolwiek gwarancji co do skutku ekonomicznego wykorzystania przez Klienta informacji uzyskanych w toku skorzystania z nich.
- Materiały użyte do prezentacji produktów, tj.: zdjęcia, opisy i inne są częścią Serwisu, stanowią własność Sprzedawcy i chronione są prawami autorskimi. Zabrania się ich używania w celach handlowych lub prezentacji w jakichkolwiek mediach bez zgody Sprzedawcy.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza uprawnień Konsumenta, jakie przysługują mu na podstawie przepisów obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia o takim charakterze zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
- Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, przy czym Sprzedawca dopuszcza drogę postępowania mediacyjnego. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem będącym konsumentem a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
- Rozstrzygnięcie ewentualnych sporów powstałych między Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Serwisu.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 26.01.2021 roku.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Serwis. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie postanowień obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.